Jul

Jul!!I lördas så red vi julritt på Hamre!!!Sen så gick jag,mamma,Iza,Anki,Miaela och Emelie och öppnade julklappar...Iza fick ridhanskar av mig och ett armband av Mikaela!!Mikaela fick ett pandband till Lizzy av mig och mamma och av Iza fick hon en mobilhollare som man sätter på armen!!Jag fick en tavla på mig och Misty av Mikaela och av Iza fick jag grimma och grimskaft tack så mycket!!!Sen kl 14.00 åkte vi till gammel-mormor först åt vi sen öppnade vi paket!!!Jag fick stigbyglar(blåa),en röd kavaj,mobilskal,kamra,500kr tack så mycket alla!!!Jag glömmde på morgonen fick jag en film av mamma och pappa(tomten)!!!Sen åkte jag ochh mamma till bacchuz han fick ett täcke av oss jag saknar dig min prins!!!:DHej då!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Höglund

vad kul att ni hälsade på bacchuz :) tack igen för det fina pannbandet!! <3

2011-12-27 @ 23:45:29
URL: http://livetskryddor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0