ridläger i baståsen 2011

RIDLÄGER...Super kul i baståsen jag och izabelle fick jätte mycket kompisar!Ingen blev utanför alla var med alla på kvällarna körde vi höjdhoppning utan häst!Dom hade jätte många fälttävlan hinder fast vi fick bara hoppa en stock och sen gick vi i en vattengrav jätte kul misty & kate stog i två boxar i shettisstallet där trivdes dom jätte bra!och på kvällarna hade vi okså aktiveteter fast den roligaste aktiveteten var settisgymmkana då hade vi 2 lag med 2 hästar i det var:Rosella,chess,arne & bam bam mitt lag hade arne och bam bam och vårat lag vann!!!Sen så 1 dagen så fick man veta vart man skulle sova jag & izabelle sov tillsammans och sen så fick vi veta villka hästar vi skulle ha under vekan!Sen skulle vi seja hej då till våra föräldrar sen skulle vi rida! det gick jätte bra!!!!dag 2 så blev typp alla kompisar sen skulle vi rida och efter det var det lunch och sen skulle vi ta in hästarna och fika sen så skulle vi rida 3 dagen...Så red vi sen fick vi vila sen red vi igen ..4 & 5 dagen så red vi sen vila sen rida och sen var det aktivetet 6 och 7  dagen var det mycket träning för dan efter var det avstutning jag och iza blev klara 6 dagen med att packa sen så på avslutningen hade vi hopptävling då kom jag 6  då fick man en boka och rosett sen hade vi en städnings tävling då kom jag och iza näst sist bild nm 4 är gruppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

va kul att du kom 6:a! :) kram <3

2011-07-16 @ 19:14:38
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/
Postat av: nathalie

saknar alla grymt mkt !

bästa lägret !

2011-09-06 @ 20:58:38
URL: http://nattaslifee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0