TÄVLING!!!!!!

Idag har jag tävlat men min  ponny Misty!! I LC (70CM) så var hon dubbel0 det var kul kom inte plaserad men hon var duktig ändå!!!<3 I LB (80cm) var ho 4 fel i grunden men det var 5 före mig och 3 rammla av och 2 blev uteslutna så jag fick inte bra förutsätningar så jag var lite nervös!!!Men Mikaela skulle inte våga sa hon sen åkte vi hem och åt MAX det var gått...Sen åkte mamma hem och jag var kvar i stallet med Iza vi lekte och Iza red lite sen körde Anki hem mig så det har varit en jätte bra dag!!!!!HEJDÅ!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Coach! ;)

duktiga duktiga Maya, min idol!

2011-10-08 @ 18:51:31
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/
Postat av: Mia - Mamma och chaufför

Det var en underbar dag i Sala fast lite kallt men man blir varm när man ser dig och Misty hoppa för ni är bara bäst!

2011-10-08 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0