HOPPA!

Idag har jag hoppat först hoppa jag misty!
Det var jag hanna och jessica det gick bra vi hoppa en avlotta björes banor!
först hoppa vi lågt sen så hoppa vi lite högre!
Sen hoppa vi 80 cm på bana gick super fast misty var verkligen HET!
sen hoppa jag matildas c-ponny det gck bra fast jag skulle hoppa 70cm så skulle jag lägga en vol så snubbla hon så jag ramla av...
sen hoppa jag igen då stanna hon men jag hoppa om du gick det super sen hoppa vi åt andra hållet då gick det ännu bättre!!!!
nästa helg åker vi till fagersta med misty och sen till enköping med matildas ponny ska bli kul...
Imorgon ska jag till skolan första gången på kunskap ska bli kul har mycket närmare till hamre!
/god natt hoppas ni har det bra KRAM

Kommentarer
Postat av: Mikaela Höglund

va kul att du ska få tävla shakira! :D

2012-08-20 @ 01:00:16
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0