Spanien

Har inte kunnat blogg på länge men jag har i alla fall vart i Spanien det har vart jätte skönt att komma bort från regnet!
Vi var där i 2 v jag saknade alla kompisar och hästar otroligt mycket!
Imorrn ska jag rida med Charlotte det ska bli toppen har saknat henne mycke!
Sen ska vi bada hos henne ska bli super! <3
Första tävlingen blir Fagersta LB LA !
Sen om 1 månad ungefär blir det Sala LB LA!
Sen ska jag tagga DM första gången för mig!!!!!!
Jag behöver bara gå en nolla till i LA Så har jag kvalat till MSV jag längtar till tävling!
Fy va synd att Rolf inte kunde vart med i OS finalen han hade säkert kommit placerad! ;(
Hoppas Sverige vinner handbollen!heja!
Hej då alla!:) :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela Höglund

Ska bli jättekul att följa med dig till Fagersta, Sala och sen DM på Hamre! Har saknat dig gumman! <3

2012-08-12 @ 01:54:56
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0