Hoppträning!

Det gick jätte bra på hoppträningien Misty var jätte fin, hon hoppade allt som hon brukar! Sen fick jag prova att rida shaggy Moas c-ponny! Han var jätte snäll jag hoppade ett litet kryss det gick bra så mamma och jag skulle prata om det men det gick jätte bra ändå hihi!!!! ♥...


            


                                                                               jag och Misty!





                                                                                        










                                                           jag och Shaggy






                                                  
                                                               Heej dååå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0