C-ponny

Jag har börjat rida en C-ponny!!Idag har jag sovit hos Ida som är C-ponnyns ägare vi har känt varandra i 3 dagar och har redan sovit över!!Först så pysslade vi med Basse som han kallas för.Sen så fodrade vi kväll och så gick vi in till dom och åt tacos!!Sen kollade vi på "Vi hade i alla fall tur med vädret igen" den var jätte bra.Sen gick vi oh la oss men vi kunde inte sova men sen somnade vi men då var kl.03:00 så sent.Sen på morgonen så åt vi frukost sen så gick vi till stallet och pysslade vi med Basse.Kl.13.00 kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och då hade mamma och pappa åkt och köpte en spegel och en hallmöbler...Sen kl.16.00 så kom dom med Basse till hamre och så red jag och Ida honom han för pigg men ändå lungn efter ett tag vi red över lite trav och galoppbommar det gick bra sen var det en anan tjej som hoppa honom det bra sen åkte dom hem och jag,mamma och Miaela fodrade ridskolan sen körde vi hem Miaela sen åkte vi hem och åt lövbiff och pomes det var gott !! hej då!!





Namn:Brantvikens Basim
Född:2006
Imp:Sverige


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

vad fin den är maya!

2012-01-15 @ 20:22:54
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0