Mikaela,Lizzy,Misty och Jag

Idag så red jag och Iza ut och då var misty lite pigg!!Så jag hoppade av och sen sprang hon och jag tapade taget och Kate fick lite panik!!!Sen gick Iza in i ridhuset och red lite det gick bra!!!Sen gorde vi Lizzys mat för Mikaela somnade sen åte vi och hämta henne för hon ska sova här!!!! <3 När vi kom hem så åt vi korv och makaroner sen kolla vi på Secretariat som är en san film om en galopphäst!!Sen så gav jag Mikaela massage och imorron ska jag och Mikaela åa buss till stallet!!!Vi ska stanna och äta MAX sen åker vi till stallet och rider jag ska få hoppa Lizzy och Mikaela ska filma längtar sen i helgen ska Mikaela vara med på en hoppkurs för Tina Svane mamma och jag ska kolla någon dag!!!


Jag och Kate <3






Jag och Misty

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så gullig Maya, hoppas det går bra att hoppa Lizzy idag. Jag kommer och hämtar dig vid 19-tiden. Kram

2012-01-03 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0