Misty!!

Misty!! Idag var jag i skolan och Anna våran lärare var sjuk och vi fick vikarie!!!
 Sen gick jag hem med Emma och sen kom farfar och hämtade mig för vi får hjälp med läxorna där!!!
Det var roligt jag spelade på deras ipad jag spelade tempel run och my horse det var kul !!
 Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi till stallet och red vi träffade Maria Mikaela Höglund som undrade villken dag det var jag visste inte så sa hon att det var hennes födelsedag!!!!! Jag sa grattis sen gick jag och pappa till padockén och red det var kallt men det var roligt i alla fall.
Sen gick vi tillbaka till stallet och broda ur och gjorde maten sen åkte vi en bit sen frågade pappa om vi hade gjort allt då kom jag på att vi hade höpåsarna kvar ojoj!!!
Sen åkte vi hem och snart ska vi äta mamma gör maten nu på lördag och söndag så ska vi åka på Anna Emanuel kurs det ska bli kul det är hos Melle och Zazza i deras ridhus.
På lördagen är det mest markarbete och på söndagen är det banhoppning man får välja villken höjd man vill hoppa´..
Jag ska nog hoppa 70 cm eller 80 cm beroende på hur bra det går på lördagen så det ska bli både ul och spenande för jag är lite nervös för att hoppa ibland men det ska bli kul i alla fall jag längtar!!
Imorgon ska jag hoppa lite för då är det pay in jump men jag ska inte vara med utan hoppa inan den börjar för jag vill hoppa ett skutt inan helgen så det ska bli kul vi hade henne i´dag för Amanda kunde inte så hon tar Torsdag i stället och Olivia tar Fredag så vi är lediga 2 dagar i rad men det är bara bra för då får jag vila..
Här kommer några bilder på mig och Misty både från rocklunda och Idag!!!






Misty efter ridnigen idag!!!






Rocklunda 2011!!






Rocklunda 2011!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag längtar också till helgen ska bli kul med kurs för Anna Emanuelsson - det kommer att gå jätte bra

2012-01-24 @ 20:49:04
Postat av: Mikaela Höglund

Jag gillar att läsa din blogg sötnos :) Det ska bli roligt att följa med och titta på söndag när du ska träna för Anna Emanuelsson! Det blir spännande och kul, precis som du skriver! :)

2012-01-24 @ 22:51:12
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0