Snö!

Snö! Idag har jag varit i skolan och sen har jag och Emma kollat på Ponnyakuten 3. Sen gick jag hem och åt Pizza och gjorde jag matteläxan! Jag och mamma åkte till Misty först borstade jag henne sen så gick vi till padocken och red!!! Jag skritta henne och gjorde så hon gick i form, sen så trava jag lite och sen så galoppera jag mycket det gick jätte bra!!Sen så gick jag till stallet och sa hejdå till min ponny sen åkte jag och mamma hem och åt mat . Sen bästemde vi att jag och Hampus ska åka till farmor och farfar och göra läxan!Sen ska ¨pappa köra mig till stallet och så sa jag rida min prinssesa!!!! Hejdå!!!!





Älskar dig Misty!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är bäst Maya - Misty var jätte fin när du red i paddocken.

2012-01-24 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0