Har lite tråkigt...

Har lite tråkigt..
 Jag måste ha något göra så jag tänkte skriva on bloggar jag läser!! 3s hihi!!
1 nattstad.se/angrysparris är en blogg som 2 tjejer driver
. Matilda Sparrenhök och Amanda Anger! 
Det är  två tjejer som hoppar och rider dom skriver om vad dom gör på dagarna och hästlivet!
Amanda är 18 år och Matilda är 15 år!
Båda är väldigt duktiga på att rida!!!
 
2. Nellieberntsson.se är en blogg som en 12 årig Nellie driver!
Hon är både modell, SM ryttare och bloggare!
Hennes blogg är en del av horsespot hon har även vart med i ponnyakuten 2012!
Nellie skriver om sitt liv, hästar, mode och kompisar detta är en blogg som jag alltid läser på kvällarna!!!
3. Jag läser även: dedyrbarastesmycken.blogg.se.
Detta är en blogg om Mikaela Höglun som red på hamre för ut men hennes häst var tvungen att avlivas ;((((( <3 <3
Men hon skriver om sitt liv och hur hon mår o.s.v... Mikaela är en tjej som har hjälpt mig på tävlingar!
Hon har alltid ställt upp!
Nu är jag klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0