Hihi...

Hihi... Träna min första träning för Lotta idag gick så bra så det går inte att beskriva!! Hon gick lite sämre i början vi fick sätta fast henne direkt! Sen hoppa vi lite men det jag och mamma trode var ett skämt var inte det hindrena låg på 1M tror eller ej men hon hoppa! Hoppade banan lite lägre för Lotta sa att det var bra så hon fick tänka lite mer! Jag ska tänka på tills vidare är att inte göra volter och bara rida! Det ät bättre!
Mamma ska hoppa henne 2 ggr i v. För att hon inte ska skena med mig! :)
Ska hoppa på tor eller fre med Misty och Alice för att på sön är det tävling! Hoppar alla klasser! LD, LC, LB, LB
2 st med Misty och 2 st med Alice! Ska bli super!!!! Och just det Alice fick träffa sin mamma idag Britta men Britta kände inte i gen Alice men Alice gnägga när hon kom in!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var sååå duktig idag - jag är stolt över dig, det kommer att gå super på söndag.

2012-11-20 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0