Ojoj…

Ojoj… Jag har "glömt" att skriva sitter nu hos Catrine! Ska sova där!
Jag har tävlat DM och jäklar vad glad jag är! Jag vann Misty kändes super mötte hårt motstånd!
Men det gick ju bra ändå fast första la gick lite sämre ett stopp på 3:an men kändes bra ändå!
Har hoppat Alice igår kändes bra hoppa en oxer på 70cm kändes jätte bra!
Och ett recke (stavfel) på 80cm hon rev lite inan men kändes bra ändå!
Hoppa Misty idag träna lydnad gick bra ryt stopp men det var ett test hoppa en omhoppning sväng oj va hon flög kändes verkligen som att hon kunde flyga!
Nu som sagt är jag hos Catrine ska sova här för första gången!
Imorgon ska vi till hamre det är ju storhäst tävlingar imorgon ska jag också hoppa Bacchuz!
18 nov åker vi till Hallstahammar och tävlar Alice 60-70cm Iza med!
25 nov så tävlar jag på hamre 70cm och kanske 80cm hon är super fin nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0