Skola..

Är nu hos farmor och farfar gör lite saker från skolan! :( Jag ska strax åka och klippa mig!!! Inge stall idag eller imorgon bara skola, skola och åter igen skola!! hehe. Men på fredag sover jag hos Linn i min klass och på lördag är det familje träff i skolan! Lite kul:) Pä söndag är det den efterlängtade tävlingen!!! Som sagt längtar och är taggad till 1000%! Ska hoppa 60-70 hoppa igår gick super bra hon har fått ett mycket bättre flyt och man märker att hon litar på mig. Känns jätte bra.!!! Nej nu ska jag gå och Mikaela ska följa med till tävlingen blev så här-------------------- glad!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi ska bli kul att följa med! Alice var jätteduktig idag när vi red ut! :)))

2012-11-13 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0