Falun!

Idag var vi i Falun det gick super!
Vinst i LB och LA så hoppa hon super, men en tjej råka rida i vägen så jag kom ur fokus så hon stanna på 9an!
Men förutom det var hon grym mamma tror att om det inte hänt hade jag gått nolla!
LB vann jag reflekttäcke, flagstång(liten), plaket och rosett kändes bra!
Alice fick vila idag men jag och Mikaela fick ta ut massa kaborrar.
Imorn åker jag och mamma till stallet på morgonen för att Håkis och Alice ska gå tillsammans.
Alices vecka:
Mån: lydnad i ridhus
Tis: rida i ridhus
Ons: Mikaela.
Tor: Rida ut
Fre: Hoppa
Lör: vila, skritta
Sön: vila
Mistys vecka:
M: Rida ut
T: Amanda
O: Freja , Olivia
T: Jogga
F: Jogga
L: Skritta
S: Tävla DM
Min lilla vecka med ponnysar ska bli kul att hoppa DM med Misty möter Kajsa Björe, Ella Björklund och Anna svane!
Första veckan med Alice det ska bli kul!
Efter ett tag så kanske vi ska löshoppa varanan Fredag och Karin varanan i markarbete!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du och Misty är bäst, ni är mina små idoler!! Så kul att Alice kommit också, ska bli så roligt att följa eran utveckling tillsammans! <333

2012-10-15 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0