Falun!

Imorrn åker vi till falun och hoppar LB och LA ska bli super! Jag ska verkligen satsa!!!!
Idag hämta vi Alice när vi stanna vi en affär så skaka hon jätte mycket men blev bättre sen!!!
När vi kom till Hamre så släppte vi henne i ridhuset så hon fick springa av sig, fick sedan gå ut i kaborre hagen!
Jag red Misty i alla gångarter hon fick gå lungt eftersom hon tävlas imorrn :)
Alice tog vi in så borsta jag och Alva tills mamma hade tvättat Misty!
Gick ett varv runt ridhuset sedan gick vi in i ridhuset och longerade lite sen red jag alla gångarter, fast lite mer än Misty!
Men jag och mamma märkte att hon inte är så duktig i höger för att hon tjura ur!
Imorrn hämtar vi mikaela kl 8 och åker från Hamre kl 9!
Uppdaterar efter det!/ Misty, Alice och Maya!!!! <33 <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0